wtorek, 4 maja 2021

Ślubnie w mięcie i różu

 Witajcie

dziś inspirujemy dla Was z użyciem wykrojników Craft &You Design

Ja przygotowałam kartkę ślubną




do jej wykonania użyłam wykrojnika Młoda Para 2



Daje on ażurowy efekt -postaci są zarysowane subtelnie, a kwiecisty wzór na sukni panny młodej skłania do marzeń i wspomnień o własnym ślubie...



Para znalazła się w ramce, którą wycięłam z dodatków do kolekcji bazowej, turkusowej Sklepu Craft O'Clock-kwiatki #3



Bazową częścią kartki jest arkusz z kolekcji Turquise Mood


Na nim umieściłam papier scrapowy, który zaembossowałam na gorąco i "potraktowałam" akwarelą


puder do embossingu


tusz do embossingu


nagrzewnica




farby akwarelowe

Jeśli moja karteczka przypadła Wam do gustu, to jak zawsze zapraszam do naśladownictwa

pozdrawiam gorąco







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz