piątek, 21 stycznia 2022

Papierowa Hulka gościnnie

 Witajcie Kochani!

Dawno Was tu nie zapraszaliśmy, ale w tak wyjątkowy dzień nie możemy tego odpuścić!

Dziś Dzień Babci, a jutro Dzień Dziadka.

Drogim Babciom i Dziadkom w ich święto składamy życzenia zdrowia, spokoju, optymizmu i pociechy z wnuków.


Przy tej okazji zapraszamy Was na spotkanie z Papierową Hulką, czyli Edytą,
która zwyciężyła nasze ostatnie (#72) wyzwanie.
Zwycięską pracę zobaczycie TUTAJ




Witajcie:)

Jakiś czas temu z wielką radością odebrałam wiadomość o  wygranej w #72 wyzwaniu organizowanym na blogu Od A do Zet.
Mój występ gościnny nieco się opóźnił z przyczyn obiektywnych, ale przecież co  się odwlecze to nie uciecze, prawda?
Zatem dziś mam ogromną przyjemność zaprezentować gościnną inspirację okolicznościową. 


Na Dzień Babci i Dzień Dziadka przygotowałam dwie kartki.



 Ostatnio wypróbowałam formę kartki z prezentem i bardzo spodobała się nie tylko mi, dlatego powstały kolejne egzemplarze.




 Tym razem są to wersje wzbogacone o kwiaty - wykonane przeze mnie ręcznie z foamiranu. Do wykonania kwiatów wykorzystałam ze sklepu białą piankę jedwabną, którą zabarwiłam delikatnie z pomocą suchych pasteli. 




Realizując projekt posłużyłam się bazą Goatbox DL, a pudełeczko wykonałam z arkusza papieru wizytówkowego. Całość okleiłam scrapowymi papierami w wybranych kolorach oraz ozdobiłam kompozycjami z kwiatów, tekturek i elementów wyciętych wykrojnikami, co doskonale harmonizuje ze wstążkami w stylu vintage. 




Kilka kryształków lub kropelek Nuvo dopełniło całości. 





Mam nadzieję, że prace przypadną Wam do gustu.

Moje prace znajdziecie w sieci w kilku miejscach, zapraszam do odwiedzin na


pozdrawiam ciepło:)


Dziękujemy Edytko za piękną inspirację!
Wszystkich zapraszamy do odwiedzin miejsc Edyty w sieci!

Dla zainteresowanych wykonaniem takiej kartki z prezentem udostępniamy tutoriale (kilka z wielu w sieci):

1 komentarz:

  1. This is wonderfully well written. I think I will post this somewhere for myself is something I want to strive for. Thanks for sharing this amazing.
    ហ្គេមស្លត់

    OdpowiedzUsuń