wtorek, 6 października 2015

Kartka z "mariankowym" wykrojnikiem


Witam!

Wykrojniki marki Marianne Design większość z Was zna lubi i używa. Moim zdaniem są dobrej jakości, ładnie wycinają, wzory są raczej klasyczne a mimo to bardzo popularne.

Ten tydzień na blogu poświęcony jest prezentacji wykrojników tej właśnie marki.



Na mojej kartce widzicie jeden ze starszych wzorów: owalną serwetkę z ażurowym brzegiem. Ażur jest nieskomplikowany, co nadaje serwetce uniwersalny charakter.


Jeżeli jeszcze nie macie jej w swoich zasobach, to znajdziecie ten wzór w komplecie z 3-ma kwiatkami
w tym miejscu  w bardzo rozsądnej cenie.


Wykrojnik ładnie uzupełnia kartkę i nawiązuje stylem do papierów, z których kartka jest wykonana.


Wyjątkowo lubię tą kolekcję, papiery tworzą ładne kontrastowo kompozycje. Na mojej kartce znalazł się kwiat uszlachetniony mgiełką i trochę sznurka. Myślę, że taka ilość dekoracyjnych detali w zupełności wystarczy.

Mam jeszcze taką wiadomość: w sklepie dostępne są koperty w wymiarze 17 cm x 17 cm oraz foliówki w tym samym rozmiarze.

Zakupiłam, sprawdziłam i cieszę się tym, że od tej pory każda kwadratowa warstwowa kartka zmieści mi się bez problemu.  Kopert w wielu nietypowych rozmiarach i kolorach w sklepie nie brakuje, a asortyment uzupełniany jest na bieżąco.

     


Dziękuję za uwagę i polecam się z moimi kolejnymi inspiracjami Waszej uwadze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz