niedziela, 22 listopada 2015

Pola gościnnie

Witam pięknie w niedzielny poranek.
Dziś upływa termin zgłaszania prac do naszego wyzwania #2 - Miś.
Serdecznie zapraszamy do prezentowania swoich misiowych prac.

Wyzwanie #1 - Początek już zakończone.
Przypominamy, że wygrała je Pola.
Dzisiaj przyszedł czas na wykorzystanie części nagrody za wygraną.

Przedstawiamy Polę :)

Jestem wesołą i na co dzień uśmiechniętą osobą. 
Moja przygoda ze scrapbookingiem rozpoczęła się przeszło dwa lata temu 
i od tego czasu nauczyłam się wielu nowych rzeczy, 
które pozwalają mi robić z dnia na dzień coraz lepsze prace. 
W moich pracach przeważają żywe kolory.. 
Bardzo lubię tworzyć wszelkiego rodzaju prace dziewczęce i kobiece 
(oczywiście wtedy dominuje kolor różowy)
oraz różnego rodzaju albumy czy unikalne ramki na zdjęcia.
Kilka słów o pracy 
Praca powstała w pastelowych odcieniach różu i błękitu. Ostatnio jest to moje ulubione połączenie. Wykorzystałam ścinki papierów, użyłam kilka wykrojników, dodałam grafikę i praca gotowa ;)
 Zobaczcie sami:


 Zapraszam na mojego bloga



Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do zabawy w kolejnych naszych wyzwaniach.

1 komentarz: