piątek, 22 kwietnia 2016

Taka tam bardzo wiosenna karteczka...


Witajcie.
Wczoraj dostałam wypasioną pakę z naszego sklepu. Znalazło się w niej nie tylko wiele nowości, ale również kilka rzeczy, które osobiście chciałam wypróbować.
Dziś więc będzie trochę o tuszach Latarni Morskiej oraz o wykrojniku Marian Design.
Jak sami za chwilę się przekonacie, kartka którą Wam dzisiaj zaprezentuje będzie bardzo wiosenna i pełna energii. Ma dużo warstw i kwiatów - jest dość bogata.
Oto i ona.





Kartka została wykonana głównie z papierów Galerii w tym z arkusza z najnowszej kolekcji GRA W KOLORY. Cóż mogę powiedzieć o nich?! Na pewno zachwycają kolorystyką, która jest delikatna, ale nie blada. Wzory też są przyjemne dla oka. Nie pozostaje więc nic innego jak tylko tworzyć.






Kolejną fajną rzeczą, którą wyszperałam w sklepie są tusze Latarni Morskiej. Przyznam się szczerze, że jakoś do tej pory omijałam je szerokim łukiem. Może dlatego, iż stwierdziłam, że skoro cena ich jest niska w porównaniu do bardziej znanych - zagranicznych marek, to i jakość również pozostawia wiele do życzenia. I tu się MYLIŁAM. Nawet nie wiecie jak bardzo. Tusze są rewelacyjne, świetnie się nakładają, pięknie ze sobą mieszają, ich kolorystyka również jest dość bogata, no i cena, cena jest świetna. 
Jedyne 4,9 zł za sztukę. Dokonując zakupu musicie jednak pamiętać, że kolory tuszów nieznacznie różnią się od tych, które macie na zdjęciach. Są bardziej stonowane, mają mocniejszy pigment - ich kolory na żywo są zdecydowanie ładniejsze. Ja dziś użyłam 3 kolorów.



Na sklepowych półkach znalazłam również bardzo fajny wykrojnik firmy Marian Design, czyli kolejny trafiony zakup. Składa się on z trzech części: serwetki, koła oraz kwiatów. Przede wszystkim ciesze się, że w końcu znalazłam serwetkę która świetnie wychodzi z wykrojnika i nie potrzebuję do niej specjalnych zabiegów związanych z wyciąganiem papieru z ażurów. Jest ona również bardzo delikatna, doskonale więc nadaje się do wszelkiego rodzaju prac. Kwiatuszki z kolei są bardzo słodkie i fikuśne - bardzo mi się podobają.






Grafikę wycięłam z arkusza dp Craft. I tu również wykorzystano bardzo fajne rozwiązanie - z jednej strony papieru mamy napisy w języku polskim, a w drugim - angielskim.







Ze sklepu użyłam jeszcze...









Sami widzicie, że warto zajrzeć do naszego sklepu jest on bowiem bardzo zaopatrzony i co tydzień przybywa nam NOWOŚCI. W tym tygodniu na naszych półkach zagościła najnowsza kolekcja Galerii Papieru, emaliowane kropki samoprzylepne Dp Craft, pudełka tekturowe Papermania, wykrojnik Sizix, wykrojniki Marian Design i wiele innych. Zostały też uzupełnione stany magazynowe poszukiwanych ostatnio przez Was wykrojników CREAlies.

Zapraszam serdecznie i pozdrawiam
MargoLa


2 komentarze:

  1. Gosia piękną ptaszynę umieściłaś :)tak sobie patrze i patrze ....jaka delikatność ...jaka radość wiosny...piękne papierki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję... po tygodniu braku weny w końcu coś udało mi się skleić. Jednak paczuszki potrafią zdołać cuda :)

      Usuń