wtorek, 12 kwietnia 2016

Pomponiki

Kiedyś musi być ten pierwszy raz! W każdej dziedzinie. Ja po raz pierwszy użyłam do ozdobienia kartki pomponików na taśmie.
Jak wyszło, to już Wy musicie ocenić. Ja jestem względnie zadowolona.




Wykorzystałam digi - stempel autorstwa Kingi Dodot



Ten tydzień na blogu poświęcamy reklamowaniu taśm z pomponikami. Produkt ten w sklepie znajdziecie  w tym miejscu.
Pomponiki dostępne są w 18-tu kolorach.
Dostępne są również pojedyncze pomponiki  poliestrowe i akrylowe w zestawach o różnych rozmiarach i kolorach:



Taśmą podkleiłam od spodu po okręgu papier a także wykorzystałam pojedynczy pomponik jako wypełnienie środka kwiatuszka. 




Do wykonania kartki użyłam materiałów dostępnych w sklepie:



Polecam pomponiki - baaardzo sympatyczną ozdobę, jako urozmaicenie scrapowych prac. Miłego pomponikowania!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz