poniedziałek, 28 maja 2018

Z bukietem kwiatów na Dzień Matki


Witajcie.
Ja wiem, że Dzień Matki już był, ale ja dotąd nie miałam okazji pokazać Wam moich dwóch pudełeczek, które przygotowałam na tę okazję.
Pudełeczka są bardzo do siebie podobne, dlatego też pokazuję je w jednym poście.
Obydwa pudełka powstały na bazach od EcoScrapbooking, które okleiłam soczystymi papierami od Laserowe Lowe i LemonCraft. Pomyślałam bowiem, że fajnie byłoby, gdyby wykonane przeze mnie pudełka były wesołe i pełne energii.






PUDEŁKO 1






PUDEŁKO 2






W centrum pudełeczek znajdują się koszyczki od LaseroweLove i SnipART. Zakupiłam ich po dwie sztuki i żałuję, że nie kupiłam więcej bowiem wszystkie rozeszły się  w mgnieniu oka i trzeba czekać na kolejną dostawę, która mam nadzieję, będzie szybko.


Zarówno na pierwszym jak i na drugim pudełeczku zauważycie grafikę od Janet oraz napis z tekturki "Kochanej Mamie" od EgoCraft.


Dodatkowo znajdziecie u mnie dzisiaj masę kwiatów WOC, nie sposób chyba byłoby je kolejno wymieniać ;)

Pudełeczka choć bardzo podobne, to jednak różnią się od siebie. Ciekawa jestem, które bardziej przypadło Wam do gustu?
Pozdrawiam serdecznie - MargoLa


1 komentarz:

  1. Oba pudełeczka bardzo ładne, choć pierwsza kompozycja chyba bardziej jest w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń