wtorek, 11 września 2018

kolorowo

Witajcie!
Ten tydzień to mazaki, markery i długopisy na blogu "Od A do Zet". Pewnie osoby nie używające stempli niewiele mają do czynienia z markerami. Ostatnio zaczynam coraz częściej wykorzystywać stemple i te digi i te tradycyjne. Nadal nie mam specjalnych markerów przeznaczonych do ich kolorowania. Moje stemple koloruję kredkami akwarelowymi, tak jak na kartce przygotowanej na dziś, lub korzystam z farb akwarelowych.
No i gdzie ten temat przewodni tygodnia? Na mojej kartce wykorzystałam czarny cienkopis do obrysowania kartki dookoła oraz złotego długopisu żelowego do pokolorowania stempla.
Kartka powstała z najróżniejszych papierów UHK Gallery, stempelka Magnolii, kilku wykrojników i tekturki. Wyszło niezwykle kolorowo i energetycznie.










Użyłam:
          


Do zobaczenia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz