wtorek, 11 grudnia 2018

Sztalugowe kartki bożonarodzeniowe z kwiatami z foamiranu.



Witajcie.
W tym tygodniu zmagamy się z foamiranem. A skoro dosłownie za chwilę będziemy mieli święta to oczywiste jest, że powstaną poinsecje - przynajmniej u mnie ;) Zazwyczaj wykonywałam je z papieru, ale tym razem przełamałam się i "poszalałam" z pianką. Oczywiście nie obyło się bez przygód, trzeba było podgrzewać na prostownicy do włosów, palce się poparzyły, no ale koniec końców coś tam wyszło :)




Do wykonania kartek użyłam moich nowych nabytków wykrojnikowych. Zakochałam się w Mariankowych serwetkach. Na pewno więc będą one używane w najbliższym czasie we wszystkich możliwych inspiracjach dla Was ;) No może w prawie wszystkich.


Z naszego sklepu użyłam również:




Jak co tydzień zapraszam Was oczywiście do naszego sklepu. Tym razem na naszych półkach zagościło mnóstwo Nowości, głównie świątecznych, ale nie tylko.
Koniecznie zajrzyjcie. 





2 komentarze:

  1. Prawdziwie świąteczne karteczki, bo zawierają motyw religijny - takie właśnie kartki, mają swój niepowtarzalny charakter. Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kartka, a serwetki faktyczne fajne :)

    OdpowiedzUsuń