poniedziałek, 11 marca 2019

Kartka DL w stylu C&S

Kartka DL uniwersalna w stylu C&S

- temat przewodni - Linia NUVO - perełki, pasty, musy


Witajcie:)


W tym tygodniu omawiamy z Wami temat produktów NUVO. W naszym sklepie jest bardzo duży asortyment z tej linii, zarówno perełki w płynie, jaki i pasty, musy itp.
Osobiście z zamiłowaniem używam w swoich pracach perełek tej marki, mam także perełki innych firm, ale odkąd kupiłam Nuvo, wszystkie inne poszły do kąta. Dlaczego? Uważam, że są naprawdę fenomenalne. Pięknie się kształtują w ładną wypukłość, a do tego mają ogromny wybór kolorów (nawet te przezroczyste perełki mają delikatne odcienie:)). W moim przypadku perełki Nuvo są częstym sposobem na delikatne wykończenie projektu, "dodanie kropki nad i". 

W dzisiejszym projekcie perełki NUVO grają pierwsze skrzypce:) Specjalnie przygotowałam kartkę w stylu C&S, aby wydobyć je na pierwszy plan:)










Do wykonania projektu ze sklepu Od A do Zet wykorzystałam:




Mam nadzieję, że polubicie Nuvo tak jak ja, pozdrawiam:)














2 komentarze: