niedziela, 18 sierpnia 2019

Bogusia gościnnie

Dzień dobry!

Dzisiaj mamy gościa, na spotkanie z którym serdecznie Was zapraszamy.

Dzisiejszym gościem jest
Bogusia

która zwyciężyła nasze #45 wyzwanie.

Witajcie!
Mam na imię Bogusia, w scrapbookingu działam już kilka lat. 
Kartki, albumy to moja pasja, choć ostatnio coraz częściej tworze mixmediowo. 
Kocham piękne papiery, tekturki, papierowe kwiaty i wykrojniki,
a małe precyzyjne nożyczki mam zawsze w torebce i gdy tylko mam chwilę czasu to wycinam.

Przygotowałam na dzisiejsze spotkanie album ślubny.

Wykonany na gotowej bazie albumowej.


Karty oklejone są papierami różnych producentów.




Na każdej karcie znajdują się przeróżne dodatki.
Tekturki, wycięte z papieru elementy, scrapki z wykrojników - wszystko to co pasuje do tego typu projektu.



Zapraszam Was na mojego bloga
oraz na fanpage FB

Pozdrawiam serdecznie
Bogusia


Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz gratulujemy wygranej.
Zapraszamy do udziału w kolejnych naszych wyzwaniach.




3 komentarze: