poniedziałek, 30 września 2019

powitanie :)

Witajcie,
Dziś nadszedł czas na mój post "powitalny". Miałam możliwość już wcześniej pokazywać tutaj prace wykonane z materiałów dostępnych w sklepie "Od A do Zet", ale dzięki uprzejmości Kasi mogę kontynuować tą przygodę przez cały rok.
Ci co mnie już znają wiedzą, że uwielbiam bogato zdobione prace, ale kocham też eksperymenty i wtedy powstają prace mixed mediowe lub 3d. Mam kilka swoich najulubieńszych wykrojników i papierów (tu niezmiennie króluje UHK Gallery).

Zapraszam na mini przegląd prac z ostatnich kilku miesięcy. Są kartki, notesy, tagi i nawet akrylowe pisanki :)

Do oglądania moich prac na sklepowym blogu zapraszam w każdy poniedziałek.
Jeśli chcecie mnie odwiedzić to zapraszam również na mojego bloga, Facebooka i Instagram.









Do zobaczenia :)


1 komentarz: