czwartek, 2 stycznia 2020

Po męsku w formacie DL


Dzień dobry.
Dzisiaj dla odmiany przybywam do Was z czymś męskim - kartką na 18 urodziny w formacie DL. Mówiłam już niejednokrotnie, że męskie prace nie są moją mocną stroną i ciężko mi się nie tyle do nich zabrać ile je wykonywać. Dzisiaj jednak kartkę wykonałam sprawnie, sama jestem zaskoczona. Ostatnio bardzo często moje kartki przyjmują postać DL może więc dlatego wykonanie dzisiejszej pracy poszło mi z taką łatwością. Za bazę posłużyły mi papiery firmy Mintay, których brzegi pociągnęłam tuszem Archival Ink. Całą dekorację stanowią dodatki, które wycięłam z arkusza firmy ScrapBoys, który zupełnie przypadkowo znalazł się w mojej paczce :) Wszystko w magiczny sposób, piszę magiczny bo nie wiem jak tego dokonałam, ze sobą poskładałam i wyszła całkiem sympatyczna kartka na urodziny pewnego młodzieńca, który za kilka dni kończy magiczne 18 lat ;)








Pozdrawiam i życzę miłego dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz