czwartek, 23 kwietnia 2020

Fioletowy scrapeluszek


Dzień dobry
Tyle się ostatnio mówi o oszczędzaniu i w ogóle. Wzięłam sobie te wszystkie słowa do serca i tworzę z resztek, o tym zresztą wspominałam już w zeszłym tygodniu.
Dzisiaj mam dla Was scrapeluszek. Jakiś czas temu w jednej z przesyłek z naszego sklepu dostałam mały niepozorny notesik, który odłożyłam do pudełka z myślą o tym, że jak mnie natchnie to coś z nim zrobię ;) Notesik przeleżał sobie tak pewnie ze 2 lata, aż w końcu doczekał się zainteresowania z mojej strony.
Notesik jest mały i obciągnięty materiałem jutowym w związku z czym nie musiałam używać zbyt wielu materiałów, żeby go ozdobić. Sam w sobie był już ładny. Znalazłam fajny papier firmy Scrap And Me, z którego wycięłam wianuszek z lawendy, do tego dołożyłam kawałek koronki, tekturkę z Ego Craft, jakiś napis i kilka innych drobnych dodatków i notesik zrobiony:)








Notes przywłaszczyła sobie już moja córka...
Zachęcam Was do tego byście próbowali tworzyć prace ze skrawków papieru, z jakichś pozostałości itp. Mała i prosta rzecz na prawdę może stworzyć wiele radości nie tylko nam twórcom, ale również osobom, które otrzymają od nas ten skromny upominek :)

Pozdrawiam


2 komentarze: