niedziela, 12 lipca 2020

PasjEwy gościnnie

Witamy!

Dzisiaj zapraszamy Was na spotkanie z Ewą (pasjEwy),
która zwyciężyła nasze #55 wyzwanie "Eko".
Zwycięską pracę możecie zobaczyć tutaj.


Nazywam się Ewa Pawlak-Lewandowska, jestem mamą, żoną, przyjaciółką oraz adoptowaną opiekunką dwóch kotów. 
W sieci możecie mnie znaleźć pod nickiem pasjEwy. 
Od kilku lat prowadzę bloga, który prezentuje głównie moją twórczość scrapową, choć akwarela, jedwab i wyrób biżuterii też nie są mi obce.
Adres bloga to:
Ponadto moje prace znajdziecie na blogu producenta tekturek-Papelia, gdyż od dwóch lat jestem Ambasadorem tej marki.
Od pół roku natomiast inspiruję pracami z użyciem papierów Craft O'Clock. 


Do przygotowania dzisiejszej inspiracji także użyłam papierów tej firmy, z jednej z nowszych kolekcji-Lavender Bliss


Punktem wyjścia do stworzenia tego LO stało się cudowne, nieco tajemnicze zdjęcie dziewczynki. 


Papiery w zieleni i lekkim fiolecie lekko pociągnęłam gesso przy pomocy szablonu-maski kółka i domalowałam kilka listków korzystając z tuszu distress w kolorze pistacji. 


Zdjęcie dziewczynki ujęłam w ramkę z kolekcji firmy Sklep Craft O'Clock-arkusze do wycinania i ozdobiłam przy pomocy gałązek lawendy z innego, firmowego arkusza do wycinania. 


W mojej pracy możecie też znaleźć listki z wykrojników, a także półperełki, wyciski z masy i kwiatki z foamiranu
Odrobina koronek, kwiatków, wstążki i półperełek dopełnia całości. 



W pracy użyłam:



Dziękujemy serdecznie za odwiedziny oraz za przygotowanie pięknej pracy.

Zapraszamy na blog Ewy :)
Znajdziecie tam wiele pięknych prac!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz