piątek, 24 września 2021

Pożegnania nadszedł czas

 Witajcie kochani,

nadeszła pora się pożegnać. Nie to nie jest żart. Z blogiem sklepu Od A do Zet byłam związana od samego początku, pamiętam jak dzisiaj jak długo musiałam przekonywać Kasię, żeby poszła o krok dalej i założyła blogera. I tak to się wszystko zaczęło. Ciężko było mi podjąć decyzję o odejściu, niestety dodatkowe obowiązki i praca, postawiły mnie przed wyborem, nie mogłam wybrać inaczej. Przekazuję pałeczkę innym, bardziej utalentowanym i doświadczonym osobom. 
Poznałam tutaj wiele kreatywnych i utalentowanych osób, na które zawsze można było liczyć. Dziękuję za wsparcie, za pogaduchy za żarty, za ten wspólnie spędzony czas, który w dzisiejszych czasach jest tak bardzo bezcenny. Dziękuję Ci Kasiu za możliwość rozwoju. Nie potrafię nawet zliczyć ile przez te wszystkie lata stworzyłam dla Was inspiracji. Sama z ciekawości usiadłam dzisiaj i przejrzałam wszystko to, co udało mi się dla Was dzisiaj stworzyć i wybrałam najczęściej oglądane przez Was prace.

Oto i one :)










Życzę Wam wszystkiego dobrego, bądźcie zdrowi i nadal odwiedzajcie bloga.
Myślę, że kolejne DT będzie bardzo kreatywne i nie raz zaskoczy Was swoimi inspiracjami.
Odwiedzajcie też sklep, który jest bardzo bogato zaopatrzony, a jeśli czegoś tam nie znajdziecie wystarczy poprosić Kasię i uwierzcie mi, zrobi wszystko, żeby spełnić Wasze życzenie.
Ja osobiście na pewno będę odwiedzać to miejsce i podziwiać prace nowego DT.
Trzymajcie się ciepło i nie bójcie się spełniać swoich marzeń, tak jak zrobiłam to ja :)
Niestety żeby coś zacząć, czasami trzeba zakończyć coś innego. 
Pozdrawiam Was serdecznie





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz