wtorek, 29 września 2015

Post powitalny - ROMA


Witam!

Witam wszystkich gorąco i zachęcam do systematycznej obserwacji bloga, ponieważ będzie się tu działo wiele ciekawych rzeczy. Obiecuję Wam, że nie będzie nudno i sztampowo.

Co by tu o sobie powiedzieć żeby nie było banalnie?

Ja po prostu..... od wielu lat scrapuję.

Jak wyglądam ? - każdy widzi.

Wiek? Niestety młodzieżówka daleko za mną, wiek balzakowski również, zbyt blisko do emerytury.

Zawód? - uważany za bardzo nudny.

Przez życie idę solo, matka i babka.

Poczucie humoru - specyficzne.

Tworzenie kartek to trzon mojej scrapbookingowej działalności.
Pasjami lubię tworzyć layouty i ATC. Nie jest mi obcy art journaling.

Moje miejsca w sieci to:


Zazwyczaj wtedy, kiedy mam zaprezentować swoje najlepsze prace mam z tym wielki kłopot. Wydaje mi się bowiem, że ta ostatnia jest najlepsza. 

Tworzę w różnych stylach, lubię eksperymentować i poznawać nowe techniki.
Zgodnie z opinią znajomych moje prace mają rozpoznawalny styl. Zgodzicie się z tą opinią?

Pokażę jednak kilka wcześniejszych produkcji:

LO-sy, które zebrały najwięcej pochlebnych opinii







Albumy



Kartki




Przesadziłam zapewne z ilością zdjęć i mam nadzieję, że admin mi ich nie usunie - ale jak już wyżej wspomniałam zazwyczaj mam ogromny kłopot z wyborem tych prac, które najlepiej oddawałyby mój styl.

Zachęcam do oglądania moich inspiracji, stałego uczestnictwa
w akcjach blogowych oraz do polecania bloga znajomym.

Dziękuję za uwagę i życzę miłego dnia.




10 komentarzy: