piątek, 6 listopada 2015

Dla Ciebie :)

Hej!
Przedstawiam Wam moją wersję kartki w pudełku z Latarni Morskiej, które świetnie i szybko się składa, jest z grubego kartonu i w zasadzie ma same zalety :)
A, że po raz pierwszy korzystałam z "gotowca", jestem tym bardziej zachwycona!
Jednak wykonanie pracy wcale nie było dla mnie tym razem takie łatwe.
Pierwsza wersja poszła do kosza, a drugą macie poniżej.
Może dlatego, że brak okazji to...nie okazja? 
Nie wiem :)
Najważniejsze, że jestem  z niej zadowolona a i Wam, mam nadzieję, się spodoba.


Moja karteczka  jest wykonana z papierów Craft&You.
Kwiatki są z Wild Orchid Craft, na których umieściłam kropelki rosy.












Ze sklepu wykorzystałam:

    

  



Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę miłego dnia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz