piątek, 29 stycznia 2016

Tak po męsku...


Witajcie serdecznie.
Nawet nie wiecie ile trudności sprawiają mi prace
 w męskim klimacie.
Tym razem postawiłam na prostotę. Najważniejszy miał być tu przekaz, czyli podziękowanie.
W roli głównej m.in papier firmy C&Y FROZEN.
Choć zimowy idealnie wpasował się w klimat jaki chciałam uzyskać. Kartka zaś wygląda o tak..






Jak sami widzicie czasami świąteczne papiery można wykorzystać w zupełnie innych pracach nie koniecznie związanych ze świętami. Ja pocięłam arkusz w prześliczną kratkę, który cudownie połączył się ze starymi Uhakami.

http://www.odadozet.sklep.pl/pl/p/Papier-CY-30x30-FROZEN-PAPER-CP-FP-06/1247

Użyte materiały ze sklepu:
 




Jak zawsze zapraszam również na NOWOŚCI.
Oj sporo ich uzbierało się w tym tygodniu w naszym sklepie.
Na półkach czekają więc na Was wykrojniki Spellbinders, akrylowe jajka otwierane, ozdoby wielkanocne ze styropianu, bazy na pudełka na kartki i albumy firmy Paka Maka, papier firmy Dovecraft, papier C&Y, tekturki Snip Art, koperty oraz najnowszy wykrojnik Craft Passion.
Na dniach pojawią się również papiery z  najnowszych kolekcji Studio75 autorstwa m.in naszej koleżanki z zespołu Gosi Jonaszek, nic więc dziwnego, że czekamy na nie z ogromną niecierpliwością.
Sami więc widzicie, że warto do NAS zajrzeć.
A tymczasem życzę Wam udanego weekendu.
Ja zaczynam ferie więc przydałby nam się śnieg.
Buziaki
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz