poniedziałek, 5 czerwca 2017

Z zimowej kolekcji...

...na komunię dla chłopca :) Okazuje się, że zimowe papiery doskonale sprawdzają się również w innych projektach. Bardzo podoba mi się odcień niebieskiego o Zimowym poranku z kolekcji Studio75. Druga strona równie piękna, delikatna, lekko zielonkawa.
W tym tygodniu przypominamy Wam o wykrojnikach Marianne Design, choć prawdę mówiąc nie wiem, czy jest taka potrzeba -doskonale znane, maja fajne wzory i dobrze się sprawują. Tym razem zdecydowałam się na kwiatkowy wykrojnik, ale wykorzystałam tylko ażurowe listki - są delikatne i bardzo mi pasowały do mojego kwiatka. Jeden pozostawiłam pełny.
Ażurowe listki, ażurowy kielich MiszMaszowy i ...
moje komunijne ostatki ;)



W naszym sklepie znajdziecie:

     

 Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz