niedziela, 3 czerwca 2018

Nika gościnnie

Witajcie ponownie!

Przy popołudniowej kawce, kiedy już burze na południu Polski minęły i wyszło piękne słoneczko, zapraszamy Was na spotkanie z Niką.

Nika jest zwyciężczynią naszego 29 wyzwania
MALOWANE SERCE
Zwycięską pracę możecie zobaczyć TUTAJ

Zapraszamy!


Hej :)
   Mam na imię Weronika w sieci widnieje jako Nika. 

Prywatnie jestem żoną i mamą dwóch wspaniałych chłopaków. 
Swoją pasję odkryłam 4 lata temu zaczynając od scrapbookingu. Coraz częściej zdarza mi się pomediować   :) 
Uwielbiam tekturki, koronki, kwiatki, perełki i tiul oraz wszelakie podarcia i przeszycia maszynowe. 
Moim miejscem w sieci jest blog, który prowadzę na facebooku pod nazwą Papierowe fantazje Niki, na który serdecznie Was zapraszam :)


Dziś chciałam pokazać box komunijny.


Do jego przygotowania użyłam pięknych papierów z kolekcji Lilly Flower = Laserowe Love


Na jednej ze ścianek umieściłam tekturkę - Kielich z kwiatami, także od Laserowe Love




Na wieczku możecie znaleźć oprócz elementów wyciętych z papierowej kolekcji sizal i sznur perełek, które dopełniają kompozycję.


Miło było u Was gościć :) 
.. do zobaczenia !!! ..
pozdrawiam Nika



Dziękujemy serdecznie za odwiedziny oraz za przygotowanie pięknej pracy.

Wszystkich chcących poznać prace Niki zapraszamy na Jej fanpage.


Przy okazji przypominamy, że dzisiaj ruszyło nasze nowe wyzwanie, na które serdecznie zapraszamy!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz