poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Ekspresowy kurs na czekoladownik


Witajcie.
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam bardzo szybki kurs na wykonanie czekoladownika. Ostatnio zostałam poproszona o takowe i byłam w "kropce", bo baz na nie nie miałam. Rozrysowałam więc sobie wszystko, a rysunkami i wymiarami postanowiłam podzielić się z Wami. Czekoladowniki, które wykonałam będą podarowane koleżankom i kolegom z pracy mojej mamy w ramach podziękowania za wspólne lata pracy.





Wszystkie czekoladowniki zostały przygotowane z papierów od Lemoncraft. Bazy na nie zaś skleiłam z papieru wizytówkowego.
Wykonanie bazy na taki czekoladownik zajmuje dosłownie 5 min.

1. Z kartki kartonu A4 wycinamy prostokąt o wysokości 19,1cm i szerokości 26,3 cm i dzielimy go następująco: 8,8cm x 1,1cm x 8,8cm x 1,1cm x 6,5 cm.
Linie przerywane oznaczają miejsce bigowania.


2. Zaginamy wzdłuż bigowania.
3. Wycinamy z kartonu dwa paski o długości 6,4cm i szerokości 3,3cm. I podobnie jak uprzednio bigujemy co 1,1cm.


4. Powstałe skrzydełka przyklejamy tak jak pokazuje to zdjęcie poniżej. Na początku dół, a potem górę bazy.


Całość ozdabiamy według własnego pomysłu.

Mam nadzieję, że zechcecie skorzystać z mojego kursu. 
Z niecierpliwością też czekam na efekty Waszej pracy.

Wykorzystane materiały:



W tym tygodniu w naszym sklepie pojawiło się bardzo dużo NOWOŚCI. Zapraszamy więc do zwiedzania naszych półek ;)

Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz