niedziela, 23 września 2018

DecoArtMagda gościnnie

Witamy w niedzielne przedpołudnie!

Dzisiaj mamy zaszczyt gościć zwyciężczynię naszego
#34 wyzwania - Kartka w nietypowym kształcie
DecoArtMagda

Pracę, która wygrała możecie zobaczyć TUTAJ.

Zapraszamy więc na spotkanie :)

Mam na imię Magda, moje prace podpisuje nickiem DecoArtMagda. 
Serdecznie dziękuję za wyróżnienie mojej "butelkowej kartki" w wyzwaniu #34 pt Kartka w nietypowym kształcie. 
Rękodziełem papierowym zajmuję się około 4 lata. 
Tworze różne prace, najczęściej pod wpływem chwili i nastroju ;), 
nie mam ulubionego stylu. 
Bardzo lubię kwiaty, także te własnoręcznie robione, chętnie sięgam po sizal i cekiny oraz stemple. 
W sieci znajdziecie mnie na:

Jako inspirację przygotowałam kartkę na ślub w paryskich klimatach ;). 


 Do tego oczywiście kwiaty i sizal ;)... 

Kompozycja na scrapku z mojej ulubionej serwetki od CraftPassion...


pozdrawiam serdecznie
i zapraszam do obserwowania mojego bloga
Magda


Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz