wtorek, 20 listopada 2018

Gra dydaktyczno - sensoryczna Cyferaki


Witajcie.
W tym tygodniu przychodzę do Was z grą, którą uszyłam na prośbę jednej ze znajomych.
Podobną grę szyłam kilka lat temu dla swoich dzieci.
Gra składa się z 22 kwadratów, z czego połowa to cyfry od 0 do 10, a druga połowa to odpowiadające tym cyfrom elementy. Celem gry jest dopasowanie cyfry do liczby elementów. Wszystkie części zostały przyszyte i przyklejone tak by były bezpieczne dla małych rączek. Gra jest zapakowana w lniany woreczek uszyty przeze mnie ręcznie. Wszystko jest kolorowe i bogate w dodatki sensoryczne, dlatego też uszyta przeze mnie gra nie tylko uczy ale również stymuluje :)






Użyte materiału ze sklepu:
filc czerwony.jpg

Mam nadzieję, że chociaż niektórych z Was udało mi się zainspirować:)
Pozdrawiam serdecznie

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł na zabawkę edukacyjno-sensoryczną, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fantastyczny pomysł! Gdybym tylko umiała szyć, to bym takie z pewnością zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Jesteś niesamowita w swoich filcowych wyczynach :)

    OdpowiedzUsuń