wtorek, 26 marca 2019

Magnes na lodówkę oraz kilka słów o platformie do stemplowania DP Craft.


Witajcie.
Na dzisiaj przygotowałam dla Was magnes na lodówkę z mottem, które mobilizuje i dodaje energii każdego dnia. 
Chciałabym również powiedzieć coś o moim ostatnim odkryciu - platformie do stemplowania. 
Na pewno wielu z Was miało przyjemność mieć ją w swych łapkach, czy też z nią pracować. Wstyd się przyznać, albo też i nie, że dla mnie to była zupełna NOWOŚĆ. 
W chwili, kiedy ją dostałam nie wiedziałam nawet za bardzo do czego służy. I tak przeleżała sobie na półce kilka miesięcy, marnując swój potencjał. Aż nastał ten "wielki" dzień, w którym postanowiłam po nią sięgnąć i popatrzeć co potrafi. Powiem szczerze, że jestem pod ogromnym wrażeniem. 
Platforma daje nam wiele możliwości. 

Po pierwsze możemy sobie ustawić stempel w miejscu, w którym chcemy.  Na przezroczystej stronie platforma ma podziałkę dzięki czemu nasz stempel można przytwierdzić równo. Jest to ważne zwłaszcza przy napisach, kiedy zależy nam na równym odbiciu stempla.



Po drugie możemy za pomocą dwóch magnetycznych "klipsów" przytrzymać stemplowany przez nas element, żeby się nie przesuwał. Mało tego w sytuacji kiedy np. słabo odbije nam się element możemy powtórzyć odbijanie nie martwiąc się czy odbijemy stempel w tym samym miejscu.




Po trzecie duża powierzchnia nacisku sprawia, że stempel odbija się idealnie. Nic się nie brudzi. 





Jest jeszcze jeden plus! Dzięki gumie zamieszczonej z tyłu, platforma się nie przesuwa pozostając na swoim miejscu.



Jak sami więc widzicie wszystko jest cacy. Bloczki akrylowe wymiękają w porównaniu do platformy. Wiadomo! Wszędzie są plusy i minusy. Plusy Wam wymieniłam. Minus jest tylko jeden - cena. Jednak jeśli ktoś często używa stempli nie powinien się wahać z jej kupnem. Odkąd pamiętam zawsze unikałam stempli, bo ciągle miałam z nimi pod górkę. A to coś się przesunęło, a to coś źle odbiło, a to ubrudziło. Z platformą wszystko idzie sprawnie i szybko bez stresów, że zmarnujemy papier i nasz projekt pójdzie w łeb bo coś nie wyjdzie :) 
A to mój magnes wykonany przy użyciu platformy do stemplowania DP Craft, której to zalety przedstawiłam Wam wyżej.










 

Mam nadzieję, że mój dzisiejszy post dla niektórych z Was będzie przydatny.
Pozdrawiam serdecznie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz