wtorek, 20 sierpnia 2019

Prosta kartka na Chrzest Święty


Witajcie.
Przeglądając moje wpisy na blogach widzicie raczej prace bardzo bogate w kwiaty i warstwy. Znajdziecie też mnóstwo dodatków. Czasami jednak trzeba zrobić coś prostego. Uwierzcie mi - bardzo dużo sprawia mi to problemu. Zwyczajnie nie potrafię wykonywać prostych prac. Ciągle mi coś brakuje, ciągle bym coś dopychała i dodawała... Niejednokrotnie jednak przekonałam się, że prosto nie znaczy gorzej i brzydziej. Każdy z nas bowiem ma odmienne gusta i upodobania. Dzisiaj więc będzie prosto, ale za to elegancko i sympatycznie.









Pozdrawiam serdecznie


2 komentarze:

  1. Przepięknie wyszła Ci ta kartka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakaś taka pusta ;) Ale chyba dlatego, że nie jestem przyzwyczajona do takich prostych prac. Dzięki za odwiedziny:)

      Usuń