niedziela, 22 września 2019

KathArt gościnnie

Dzień dobry!

Zapraszamy Was dzisiaj na spotkanie z osobą, która wygrała nasze
#46 wyzwanie "Słoneczne pozdrowienia".
Zwycięską pracę możecie zobaczyć TUTAJ
Poznajcie KathArt
KathArt gościła już u nas.
Poprzednie spotkanie możecie zobaczyć TU

Cześć,
Na początek chciałbym podziękować za wyróżnienie i możliwość wystąpienia już drugi raz jako Gościnna Projektantka.
To dla mnie bardzo ważne wydarzenie, motywujące do dalszego działania. 
Mam na imię Kasia, jestem mamą dwóch uroczych córek Marysi i Małgosi.
Na co dzień zajmuję się pracą biurową, a scrapbooking, który po raz pierwszy zawładnął moim sercem około 5 lat temu, to odskocznia od codzienności.
To moja pasja, która uzależnia w 100%. 

Moja dzisiejsza inspiracja to patchworkowa kartka ślubna. 

Do wykonania patchworku użyłam wykrojnika CraftEmotions

W mojej pracy wykorzystałam


Moje prace można zobaczyć na blogu, gdzie serdecznie Was zapraszam!

Pozdrawiam 
Katarzyna Kabanienko 
KathArt


Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz gratulujemy wygranej.
Zapraszamy do udziału w kolejnych naszych wyzwaniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz