niedziela, 2 lutego 2020

Natalia Królak gościnnie

Witam w niedzielne popołudnie!

Zapraszamy Was na spotkanie z Natalią, która zwyciężyła nasze #48 wyzwanie "Coś dla Niego".
Zwycięską pracę możecie zobaczyć TUTAJ.


Witajcie :)
Mam na imię Natalia, w sieci działam pod szyldem Handmade and Me 😀
Znajdziecie mnie na blogu: https://handmadeandmenataliakrolak.blogspot.com/ oraz na FB i IG (linki na blogu 😀 ) - zapraszam Was do odwiedzenia.
 
W ramach dzisiejszej gościnnej wizyty na blogu od A do Zet przygotowałam kartkę urodzinową z ręcznie malowanymi kwiatami, którą wykonałam z kolekcji "Nice Moments" od ScrapAndMe.


Kwiaty wycięłam z papieru do akwareli za pomocą zestawu wykrojników Craft Passion #5 i pomalowałam farbami akwarelowymi :) 

Pomysł na tego typu kwiaty zrodził się całkiem spontanicznie, jest to moje pierwsze podejście do malowanych kwiatów, lecz już wiem, że z pewnością nie ostatnie - efekt bardzo mnie zadowolił :)
Dodatkowo w pracy użyłam licznych koronek, elementów wyciętych z wykrojników i listków z arkusza "ScrapAndMe", kompozycję osadziłam na papierowych słomkach, całość delikatnie musnęłam białym gesso

Na spodzie widzicie tekturkową mandalę pomalowaną na biało i oprószoną białym brokatem.

Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu 😀

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję bardzo za zaproszenie.
Natalia


Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz gratulujemy wygranej.
Zapraszamy do udziału w kolejnych naszych wyzwaniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz