czwartek, 6 sierpnia 2020

Komplet ślubny w krwistych kolorach.


Witajcie
W tym tygodniu pracujemy z marka UHK Gallery :)
Ostatnio zostałam poproszona o wykonanie kompletu ślubnego  w kolorze zielonym, czerwonym oraz białym. Przyznam się szczerze, że na początku byłam troszeczkę przerażona tą kolorystyką. Od zawsze bowiem śluby kojarzyły mi się z czymś subtelnym i delikatnym, a nawet nieuchwytnym. Często też w swoich pracach używałam kolorów delikatnych, pastelowych, którymi chciałam podkreślić tę elegancję jaka towarzyszy uroczystości zaślubin. Tym razem okazało się, że żywymi i niesztampowymi kolorami można uzyskać ten sam, a nawet lepszy efekt. Czego dowodzi mój komplet.





Użyte materiały


Papier 30x30 - Misty Morning - White Frost - 7708663797 ...



Pozdrawiam 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz