czwartek, 24 grudnia 2020

Stroik na stół świąteczny

Wesołych Świąt!

Już nadszedł ten wspaniały długo wyczekiwany dzień...

Dania przygotowane, ciasta upieczone, barszcz się grzeje?

A co na stół położyć oprócz wigilijnych dań i opłatka?

A no ozdoby...jakiś świecznik, albo małe choineczki, mikołaje, stroiki...

Ja wykonałam taki stroik w doniczce z recyklingu. Już widzieliście inne.

Lubię recykling i mediowanie mi na to pozwala, już w wiele rzeczy tchnęłam nowe życie.

Także mój świąteczny stół będzie ustrojony w czerwony, zielony, złoty i biały kolor.

A wasze stoły jakie przybiorą świąteczne barwy?

Pozdrawiam Was świątecznie, trzymajcie się ciepło w te święta 💓






W sklepie znajdziecie:





 



Pozdrawiam Was świątecznie!
Wesołych Świąt!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz