niedziela, 14 lutego 2021

Martyna gościnnie

 

Witajcie!!!

Dziś szczególny dzień, w którym życzymy Wam wiele miłości 💗💗💗


Dzisiaj również szczególny dzień dla Martyny, która wygrała nasze #62 wyzwanie i gości u nas na blogu.



Witam serdecznie i dziękuję za zaproszenie do gościnnego występu.
Mam na imię Martyna i mam 40 lat.
Prowadzę na facebooku stronę Pracownia pod gwiazdami.
Scrapbookingiem zajmuję się od 9 lat.
Początkowo tworzyłam głównie produkty dla fotografów, w postaci dziecięcych folderów i zaproszeń na sesje oraz albumy. 
Obecnie w mojej pracowni powstają głównie kartki, ale próbuję również nowych technik. 
Ostatnio zafascynował mnie świat mix mediów. 

Uwielbiam styl delikatny z nutą romantyzmu.  W moich pracach nie może zabraknąć koronek,  foamiranowych kwiatów, motyli i zegarów 🙂. Scrapbooking jest dla mnie chwilą wytchnienia i relaksu. 
Z wykształcania jestem magistrem turystyki i rekreacji. 
Pracuję na etacie, ale od 5 lat nie w zawodzie. Jestem żoną i mamą dwójki dzieci, 13 latka i 9 latki.
W ramach inspiracji wykonałam romantyczną, wielowarstwową karteczkę. 




Zapraszam do siebie Pracownia pod gwiazdami
Pozdrawiam
Martyna


Dziękujemy serdecznie za odwiedziny oraz za przygotowanie pięknej pracy.
Zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz