niedziela, 14 marca 2021

Magda Ciuba (Lulaczkowo) gościnnie

 Witajcie!

Zapraszamy dzisiaj na spotkanie z Magdą, która wygrała nasze
#63 wyzwanie "Słodkie święta"

Zwycięską pracę możecie zobaczyć tutaj.



Cześć!
Mam na imię Magda i na co dzień tworzę pod szyldem Lulaczkowo. Chciałabym Wam dziś pokazać chłopięcy exploding box, który wykonałam w ramach gościnnej inspiracji. 



Box z okazji urodzin, powstał z przeuroczych papierów Lemoncraft "Boy's Little World" w połączeniu z kolekcją "Beige and Green Joy" od  Laserowe Love. 


W środku boxa umieściłam piętrowy tort ozdobiony kwiatami i ślicznym malutkim króliczkiem, a pod tortem wkleiłam mini pudełeczko na prezent pieniężny. 


Na ściankach boxa przykleiłam na taśmie piankowej grafiki misia, chłopczyka oraz samolotu, a także napisy wycięte z zestawu 20x20. 


Wieczko ozdobiłam śliczną grafiką króliczka czytającego książkę oraz kompozycją z ręcznie robionym kwiatuszkiem. 



Jest mi niezmiernie miło, że mogłam dziś przygotować dla Was gościnną inspirację, mam nadzieję że przypadła Wam do gustu :)

Pozdrawiam cieplutko, 
Magda Ciuba
Lulaczkowo

Moje miejsca w sieci:


Dziękujemy serdecznie za odwiedziny oraz za przygotowanie pięknej pracy.
Zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz