piątek, 21 maja 2021

Komunijny exploding box z monstrancją od Laserowe Love

 Witajcie.

Od lat maj jest miesiącem Pierwszych Komunii Świętych. Co prawda covid nam trochę wszystko przeorganizował, ale w tym roku komunie są tak jak zawsze. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje najnowsze pudełko komunijne z tekturką od Laserowe Love. Monstrancja którą użyłam jest przepiękna i idealna do pudełka. Sprawdziłam wiele tego typu tekturek i ta jest dla mnie idealna. Przede wszystkim ma idealną wielkość, większość bowiem monstrancji jest bardzo wysoka, przez co mam ogromny problem ze zorganizowaniem miejsca na pieniążki. Zazwyczaj przyklejam kopertę do wieczka, jednak jak monstrancja jest zbyt wysoka wieczko się nie domyka. Kolejnym atutem jest jej prostota, niby prosta bez zbędnych dodatków, a jednocześnie tak pięknie prezentuje się wewnątrz pudełka. Zobaczcie zresztą sami :)






Użyte materiały

 

  



Pozdrawiam serdecznie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz