niedziela, 13 czerwca 2021

Aga P gościnnie

 Dzień dobry!


Dzisiaj zapraszamy na spotkanie z Agą P, która zwyciężyła nasze #66 wyzwanie "Wiosna blisko!".
Zwycięską prace możecie zobaczyć TUTAJ.



Hej

Z tej strony ekranu Agnieszka - Aga P.
Bardzo mi miło, że mogę tutaj gościć. 
Nie będę oryginalna jeśli powiem, że rękodzieło to moja pasja od dawna 😀 Lubię delikatne pastelowe prace z dodatkiem kwiatów. Ciągle próbuję nowych technik i odkrywam nieznane. 
Oprócz rękodzieła lubię podróże małe i duże. 
W sieci znajdziecie mnie tu http://moje-drugie.blogspot.com

Na co dzień jestem mamą trójki wesołych dzieciaków, więc czasu na tworzenie mam mało. 

Śmieję się, że mam zespół niespokojnych rąk i tak o to powstał taki łapacz snów do pokoju nastolatki.










W swojej pracy Agnieszka użyła:
 

Dziękujemy serdecznie za odwiedziny oraz za przygotowanie pięknej pracy.
Zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.

Przypominamy również o trwającym #69 wyzwaniu "Tęcza",
do którego serdecznie zapraszamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz