piątek, 9 lipca 2021

Kartka ślubna z żółtymi kwiatami z foamiranu

 Witajcie kochani,

przez najbliższy miesiąc nasze DT będzie inspirowało kolorami.
Na pierwszy rzut poszedł kolor żółty, w końcu mamy lato, a ono najbardziej kojarzy nam się ze słońcem i wspomnianym kolorem. Nie mogłam nie skorzystać z okazji i do swojej inspiracji wykorzystałam kwiaty z foamiranu, które wykonałam jakiś czas temu.


Jak sami widzicie troszeczkę mnie poniosło ;) Dodam tylko, że obok żółtych powstały jeszcze kwiatuszki w innych kolorach. Chyba miałam za dużo czasu wolnego ;)

Cała kompozycja powstała na bazie papierów od ScrapAndMe, w których się po prostu zakochałam. Z niecierpliwością czekam na kolejna kolekcje. Zobaczcie co powstało.


  


  
Wykorzystane materiały

 
 


  
 
 
Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz