niedziela, 24 stycznia 2016

Allearte gościnnie

Witam pięknie w mroźną niedzielę!

Już dzisiaj upływa termin zgłaszania prac do naszej zabawy - Wyzwanie #4 - Zima.
Gorąco zachęcamy do zgłaszania swoich prac - macie czas do 23.55.

Wyzwanie #3 wygrała allearte.
Dzisiaj chcielibyśmy zaprezentować Dominikę i Jej pracę :)

Witam, nazywam się Dominika.
Oficjalnie do tej jakże kreatywnej społeczności przyłączyłam się 4 lata temu.
Głównie zajmuję się cardmakingiem, choć nie są mi obce albumy, ex-boxy. LO'sy czy też alterowanie ;)
W moich pracach znajdziecie mocne barwy i kontrasty, przeszycia maszynowe, tuszowania, a ostatnim czasem pełną gamę wszelkiego rodzajów mediów :)

Na co dzień jestem pełnoetatową mamą :) I choć późnonocne scrapowanie odbija się na mojej twarzy, jest ono dla mnie odskocznią i chwilą wytchnienia ...
Przenoszę się wtedy do świata pełnego ciepła i kolorów, do którego i Was serdecznie zapraszam :)

Dziś dla Was kartka z okazji Dnia Babci i Dziadka.
W mocno nasyconych i ciepłych barwach, bogato ukwiecona :)


W wirtualnym świecie moje rękoczyny publikowane są pod nazwą - allearte -
możecie śledzić tu:
blog oraz FB
gdzie serdecznie Was zapraszam.
Dominika


Dziękujemy za piękną inspirację. 
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz