środa, 9 marca 2016

Męska kartka :)

Hej, hej!

Wykonałam dziś dla Was kartkę dla mężczyzny, która zawsze jest dla mnie niesamowicie trudnym zadaniem.
Ogólnie nie lubię ich robić, o!
Ale jak zobaczyłam tą bazę wykrojnikową to pomyślałam, że jest najlepsza do zadań specjalnych!
No i musiałam, po prostu musiałam stworzyć kartkę dla faceta!
Użyłam kilka tekturek, grafikę Janet i mam gotowe.
Zostawiłam nawet miejsce na życzenia.....

Wykorzystałam wykrojnik formy CreaLies, których ogromny wybór znajdziecie TUTAJ
proponuję skorzystać z szablonów:
Dla mojej wersji TUTAJ
i dla drugiej TUTAJ

Moja praca wygląda tak:






W pracy wykorzystałam:

 

 

           

Mam nadzieję, że kartka Wam się podoba!

Dziękuję i życzę miłej środy,
Art Soul

2 komentarze:

  1. Po prostu świetna! Bardzo mi się podoba, z męskimi u mnie też zawsze problem, a tu jak na złość ostatnio nawet urodziny maja i obchodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko! Dziękuję!!! Niestety tak to jest, ze im bardziej czegoś unikamy tym tego więcej :) Pochwal się koniecznie efektami :)

      Usuń