piątek, 25 marca 2016

Explodujące pudełeczko na podwójną sześćdziesiątkę

hej, hej..
W tym tygodniu mamy inspirację dowolną.
 Osobiście lubię takie prace. 
Dziś pokażę Wam pudełeczko urodzinowe.
Bardzo dawno ich nie robiłam, jakoś tak nie było okazji.
Niegdyś była to moja jedna z ulubionych form. Uwielbiałam je wykonywać. Każde musiało być dopieszczone i jedyne w swoim rodzaju.




Dziś u mnie w roli głównej oczywiście papiery UHK Gallery - Avonlea
 i Maryla w całej swej doskonałości. 
Zmiksowałam ją z Sierpniem z Celebration , a z Diany Avonlea powstał torcik.




 Całość subtelnie została przyozdobiona kwiatami wiśni WOC oraz sznurem pereł i pojedynczych perełek.
Obdarowanym ponoć się bardzo podobało, nie dziwię się jednak, bo pięknie wyszło. Wiem, wiem... nie jestem skromna ;)

Użyte przeze mnie materiału ze sklepu:





  


Zapraszam Was też do działu NOWOŚCI. 
Wiem, wiem jestem monotematyczna, ale co zrobić taki już mój urok ;) 
Tam czekają na Was tekturki SnipArt 3D, bazy notesowe firmy Paka Maka, markery Le Plume (świetne do kolorowania stempelków), ćwieki ScrapBerry oraz wykrojniki Crafty Ann.
A dla rozluźnienia można zakupić sobie kolorowankę antystresową i zabawić się w kolorowanie.


Pozdrawiam Was serdecznie
MargoLa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz