poniedziałek, 31 lipca 2017

Kartka w stylu c&s

Chyba tak ją właśnie określić można,
jak na moje ostatnie prace, to rzeczywiście - prosto i skromnie.
Powód ku temu jest oczywiście: to kartony ARGO. Znajdziecie w naszym sklepie dość duży wybór tych kartonów, a jest w czym wybierać - wzory, kolory, dodatki brokatowe, tłoczenia, faktury...
Według mnie są idealne na eleganckie i wysmakowane prace, cudne będą z nich np. zaproszenia na ślub.
Ja zdecydowałam się na biały karton z błyszczącymi drobinkami, połączyłam go z prawie czarnym papierem scrapowym (13arts), a jedyna ozdobą jest mały bukiecik fiołków.






Żałuję tylko, że zdjęcia nie oddają całego uroku tej kartki, choć mam nadzieję, że dojrzeć można błyszczące drobinki :)

W naszym sklepie znajdziecie
    

Słonecznego tygodnia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz