wtorek, 1 sierpnia 2017

Złote zaproszenia z różami na 75-te urodziny

Witajcie,
dziś wtorek, więc zapraszam na moją inspirację ;o)
W tym tygodniu pracujemy z kartonami firmy ARGO.
Niedawno miałam okazję przygotować zaproszenia 
na 75-te urodziny pewnej uroczej Pani.
Zaproszenia miały być eleganckie, skromne, proste, delikatne ...
Wybór padł na papier z różami firmy ARGO.
Nadał się on na to znakomicie.
Niestety na zdjęciach nie potrafię pokazać do końca
tego jak ładnie prezentują się te złote różyczki na zaproszeniach.
Mam nadzieję, że choć trochę mi się to udało ;o)






W swojej pracy wykorzystałam następujące produkty ze sklepu:
 
Pozdrawiam twórczo

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne zaproszenia. Niby skromne, ale bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wykonuje Pani jeszcze zaproszenia ? Była bym zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń