środa, 11 października 2017

Kraftowa oprawa weselna


Witajcie.
Dzisiejszy mój post będzie troszeczkę inny od dotychczasowych. Zawsze bardzo dużo się rozpisuję o wykorzystanych przeze mnie materiałach. Tym razem będzie mniej wywodów, a więcej zdjęć. W maju miałam przyjemność wykonać zawieszki na alkohol oraz winietki na ślub mojej siostry ciotecznej. Całość miała pasować do wystroju sali oraz zaproszeń. Wraz z młodymi postawiliśmy na kraft, który to idealnie dopełniał złoto, biel oraz róż.
Po raz pierwszy zdarzyło mi się korzystać z papieru kraftowego JOY, który był idealną bazą do mojego projektu. Karton ten posiada dwa odcienie kraftu, co jest na prawdę bardzo dużym plusem.





Pracę bardzo ułatwiła mi gilotyna OPUS, bez której tak na prawdę przy takiej ilości winietek i zawieszek chyba bym poległa. Siedziałabym dniami i nocami z nożycami w ręku i końca nie byłoby widać. Bardzo się z nią zaprzyjaźniłam i od dłuższego czasu towarzyszy mi nawet w najprostszej pracy. Cała grafika zaś została wydrukowana na kartonie ARGO.



I na koniec jeszcze moje zawieszki i winietki skomponowane w całość. 



W NOWOŚCIACH  w tym tygodniu mamy serwetki do decupagu, magnesy, ćwieki,bloki rysunkowe, świąteczne bloki kreatywne oraz Papiery Studio75. Nazbierało się tego całkiem sporo.
Buziaki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz