środa, 4 października 2017

Nowa przygoda

Witam Was serdecznie:)

Przede mną nowa przygoda, na którą bardzo się cieszę.
Będę mogła inspirować dla Was na blogu Od A do Zet :)

Jestem Renata, a w scrapowym świecie posługuję się nickiem karteluszkowo.

Tworzę już od kilku lat.  Zanim odkryłam scrapbooking,
 pierwsze prace wykonywałam w technice pergaminowej. 
Lubię tworzyć z papieru kartki 
(także te męskie i w nietypowych kształtach),
 exploding boxy oraz albumy. 
Wciąż eksperymentuję i próbuję  sił w nowych technikach.
Koloruję stemple. Uwielbiam mixmedia, gdyż nigdy tak do końca nie wiem,
 jaki będzie efekt końcowy mojej pracy. Ostatnio odkryłam utwardzające preparaty Powertex, z których tworzę anioły.
Swojej pasji poświęcam każdą wolną chwilę,
jest dla mnie odskocznią od codziennych obowiązków i formą relaksu.
Mam nadzieję, że to się nigdy nie zmieni!

Na dzisiaj przygotowałam kilka swoich prac.
Zapraszam do oglądania:)



















Jeśli chcecie więcej, zapraszam na mój blog
oraz stronę na fb



Do zobaczenia w każdą środę :)



6 komentarzy:

  1. Genialne! Szczególnie podobają mi się karteczki w nietypowych formach. Jest to swego rodzaju wyzwanie, a u Ciebie są pięknie wykonane! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, bardzo różnorodne:) Anioł przecudny! Życzę twórczego czasu z od A do Z, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj kciuki:) A za ciepłe słowa garść buziaków przesyłam :)

      Usuń
  3. Gratuluję, Reniu! Zaprezentowałaś piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko cieszę się, że jesteś ze mną :) Dziękuję:)

      Usuń