niedziela, 18 marca 2018

Marta z hello-my-scrap gościnnie

Dzień dobry!

Dzisiaj na blogu chcemy Wam bliżej przedstawić zwyciężczynię naszego
#28 wyzwania - Zimowo-Niezimowo
Martę z hello-my-scrap


Zwycięską pracę Marty możecie zobaczyć tutaj

Więc zapraszamy :)


Cześć!
Mam na imię Marta. Prowadzę bloga www.hello-my-scrap.blogspot.com.
Uwielbiam robić różnego rodzaju kartki, zwłaszcza te bogato zdobione, wielowarstwowe.
 Gdy mam więcej czasu, sama tworzę kwiatki z papieru. 

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę z okazji przejścia na emeryturę. 

Kartka zrobiona została na bazie papieru z kolekcji Galerii Papieru - Purpurowy deszcz oraz Kolorowa łąka.



Ozdobiłam ją ręcznie robionymi kwiatkami, pokolorowanymi kredkami akwarelowymi



Mam nadzieję, że praca spodoba się Wam i osobie dla której została zrobiona.

Pozdrawiam  i zapraszam do siebie.
Marta C

Dziękujemy serdecznie za odwiedziny oraz za przygotowanie pięknej pracy.
Wszystkich chcących poznać prace Marty zapraszamy na Jej bloga.


Martę i Was zapraszamy do kolejnych wyzwań :)
Przypominamy, że jeszcze dzisiaj do 23.55 możecie zgłaszać swoje prace do
wyzwania #30 - Wiosenny wianek.

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz