poniedziałek, 26 marca 2018

Wielkanocne inspiracje


Witajcie.
Za tydzień będziemy mieli już święta Wielkanocne.
Oj zdecydowanie za szybko ten czas leci - dopiero szyłam zawieszki na choinkę, a już trzeba o jajkach myśleć.
W tym roku w mojej pracowni nie powstało zbyt wiele nowych wzorów wielkanocnych. Nie uszyło się też dużo filcówek związanych z tą tematyką. Głowę mam bowiem zaprzątniętą komuniami, zaczynam też myśleć nad nowymi projektami nie koniecznie z papierem i filcem związanymi.
Jako, że to mój ostatni wpis przed świętami chciałabym Wam życzyć moi drodzy Radosnych Świąt Wielkanocnych wypełnionych nadzieją budzącej się do życia wiosny i wiarą w sens życia, pogody w sercu i radości płynącej z faktu Zmartwychwstania Pańskiego.
Na koniec chciałabym podzielić się z Wami moją inspiracją świąteczną. Są to owieczki w spódniczkach tutu.




I jeszcze cały mój wielkanocny zwierzyniec.


Wszystkie materiały, z których powstały moje zwierzaki oprócz oczywiście igły i nitki znajdziecie w naszym sklepie.



 Na naszych półkach pojawiło się również wiele NOWOŚCI, począwszy od trymerów i tablic do bigowania przez sznurki i wstążki, po stemple, pasty i narzędzia oraz wiele innych materiałów niezbędnych w kartkowaniu i nie tylko.

Jeszcze raz życzę Wam Wesołych Świąt - MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz