poniedziałek, 30 lipca 2018

Ślubna kopertówka z motylami


Witajcie.

Motyl to piękny owad. Im więcej ma na sobie kolorów tym bardziej przyciąga nasz wzrok.
Dzisiaj przygotowałam dla Was ślubną kopertówkę, której lekkości i uroku nadają właśnie motyle.

Kartkę przygotowałam z mojego kursu, który znajdziecie na naszym blogu, w tym miejscu. Serdecznie zapraszam do skorzystania z tutka.
Koperta została wykonana z arkusza Craft&You z kolekcji 

WEDDING GARDEN. Motyw kwiatowy oraz piękne turkusowe motyle, które idealnie wpasowały mi się w kompozycję wycięłam z arkusza z kolekcji INDIANA od LaseroweLove.







Kwiatki wykonałam sama z Foamiranu, który pokolorowałam kredkami pastelowymi.
Środki to nic innego jak ćwieki WOC.


Zapraszam po NOWOŚCI. Pojawiło się ich u nas ostatnio dość sporo.
Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz