wtorek, 3 lipca 2018

Box na Chrzest Święty z wózkiem


Witajcie.
W tym tygodniu pracujemy ze wszelkiej maści klejami, taśmami i kostkami dystansowymi, czyli z materiałami, które tak na prawdę ma na pewno każda scraperka na swoim stanowisku pracy.
Są to bowiem rzeczy niezbędne, których nie można zastąpić czymś innym. Na dzisiaj przygotowałam dla Was box na pamiątkę Chrztu Świętego z wózeczkiem.
Do mojego projektu idealnie wpasował się najnowszy arkusz od LemonCraft z kolekcji LULLABY. Piękne są te koronki i ubolewam, że nie ma takich w kolorze różowym.



 

W centrum pudełka zagościł wózeczek, który posklejałam z borderów i odpowiednio przyciętych kółek. I tu niezawodny stał się magiczny klej firmy Bambino. Używam go już od jakiegoś czasu i jestem mega zadowolona.  W przeciwieństwie od wcześniej używanego przeze mnie czerwonego magica nie łamie się i nie wylewa, nie wycieka - spokojnie więc można go zostawić bez nakrętki i nic się z nim nie stanie. Z całego serca więc go polecam.
Wszelkiego rodzaju warstwy zaś uzyskuję dzięki kostkom dystansowym. I tutaj polecam kostki od LemonCraft, które są mega mocne, a ich wielkość doskonale nadaje się do większych powierzchni.





W naszym sklepie pojawiły się też całkiem niedawno nowe tekturki od EgoCraft, których nie omieszkałam użyć w swej pracy.



Na dzisiaj to już wszystko. Życzę Wam dobrej nocy.
Buziaki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz