niedziela, 19 sierpnia 2018

Anett gościnnie

Witajcie!

Dzisiaj zapraszamy Was na spotkanie z Anett,
która wygrała nasze #33 wyzwanie "Pełna szuflada"

Zwycięską pracę Anety możecie zobaczyć TUTAJ



Nazywam się Aneta (Hand made by Anett). 
Jest mi niezmiernie miło, że goszczę dzisiaj na blogu sklepu Od a do zet :)
Scrapbooking jest moją pasją od kilku lat. Na co dzień pracuję z dziećmi, więc wszelkie formy twórczości staram się wykorzystywać w swojej pracy. 
A jeśli chodzi o scrapową twórczość, największą frajdę sprawia mi tworzenie boxów ekplodujących i kartek w pudełku, ponieważ wtedy można "poszaleć" z warstwami ;)

Dzisiaj przygotowałam patchworkową kartkę urodzinową w pudełku. 


Podstawą do wykonania tego kompletu były papiery
z kolekcji 
Laserowe Love Lavender Date


Napis "dla Ciebie" wycięłam za pomocą wykrojnika Rosy Owl.


Na pracy znajdziecie również mnóstwo kwiatuszków Wild Orchid Crafts.


Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga
Pozdrawiam, Anett :)




Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.

3 komentarze: