sobota, 11 sierpnia 2018

Pracownia Kropki i Kreski gościnnie

Witam w sobotnie popołudnie!

Dzisiaj mamy na naszym blogu gościa.
To Kasia z Pracowni Kropki i Kreski, która wygrała nasze #32 wyzwanie "Kwiaty dla Mamy"


Witam Was bardzo serdecznie,
mam na imię Kasia i prowadzę bloga Pracownia Kropki i Kreski
Scrapbookingiem zajmuję się od 2 lat, jednak coraz częściej sięgam po inne techniki.
Jakiś czas temu pokochałam także zabawę mediami, wciągnęło mnie alterowanie przedmiotów codziennego użytku.

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam obrazek na bazie ramki.


Tło obrazka stanowią tekturki egoCraft - Drut z kolcami, które zostały przyklejone za pomocą mocnej pasty żelowej.
Oczywiście wcześniej cała baza została pokryta gessem.
Nie zabrakło tu również pasty strukturalnej, która położona przez maskę nadaje pracy charakteru.



Na obrazku znajdziecie również kuleczki, które są bardzo wdzięcznym materiałem do pracy.


Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja praca.
Jeśli jesteście ciekawi innych moich prac - zapraszam do śledzenia mojego bloga.

Dziękuję - Kasia



Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz