środa, 14 listopada 2018

Kartka gratulacyjna z okazji narodzin córeczki

Witajcie!

Tym razem chcę Was zainspirować bardzo prosta kartką gratulacyjną z okazji narodzin dziewczynki. Do jej wykonania wygrzebałam wszystkie ścinki z kolekcji Misty Morning. Zestaw ten tak bardzo przypadł mi do gustu, że swego czasu pocięłam go niemal w całości. Zostało mi 1,5 pełnego arkusza i trochę resztek. Oczywiście resztek nie wyrzucałam, bo przecież szkoda 😉 Od czasu do czasu wygrzebuję takie resztkowe zestawy i robię z nich proste kartki. Najczęściej powstają patchworki albo takie właśnie kartki, jak ta poniżej. Takie składaczki. Tutaj złożyłam dwa kawałki jako tło kartki, a łączenie zamaskowałam taśmą washi. Na to ułożyłam dwa kawałki, na których nakleiłam grafikę (na taśmie dystansowej, żeby nie było zbyt płasko). Do tego więcej taśmy washi i gotowe 😊 Nie potrzeba kwiatków i innych przestrzennych dodatków - kartka idealna do koperty. Zazwyczaj główną rolę w tego typu "składaczkowych" kompozycjach grają u mnie wyraziste grafiki. Tym razem jest to przesłodki króliczek 😍🐰





Produkty ze sklepu:









Pozdrawiam serdecznie,
Esme

4 komentarze:

  1. Prześliczna, przesłodka i różowa💜💜
    Fajny patent na resztki papierów, z którymi większość z nas się boryka👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo lubię takie spożytkowywanie kawałków ;)

      Usuń
  2. Prosta karteluszka w wersji pink. Ale takie są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń