poniedziałek, 12 listopada 2018

Tag - Believe in Magic

Poniedziałkowa inspiracja dla sklepu "Od A do Zet"

temat przewodni - papiery UHK Gallery


Witam poniedziałkowo :)

Listopad nas całkowicie zaskoczył, czego jak czego, ale ok. 20°C w tym miesiącu raczej nikt nie mógł się spodziewać. Najbardziej ponury miesiąc w roku? Serio? Chyba pora zacząć zmieniać swoje stereotypowe podejście😆.

 Zatem, aby trochę Was rozruszać, ale i wczuć się w standardowy listopadowy klimat - mglisty i tajemniczy zaproponowałam temat aktualnego wyzwania . Nosi on cechy tajemniczości, magii, spowitej mgłą aury duchów, andrzejkowych wróżb i halloweenowych psikusów... wszystko po to, aby przypomnieć sobie jak na podwórku być powinno...

W tym tygodniu testujemy papiery znanej marki UHK Gallery. Chyba nie ma takiego człeka, co to nie korzystałby z ich świetnych, klimatycznych kolekcji. Skoro już rzuciłam wyzwanie, aby nie pozostać gołosłowną, oprócz inspiracji wyzwaniowej przygotowałam dla Was dzisiaj "przypominajkę" w postaci bardzo czarodziejskiego taga, z wszelkimi atrybutami charakterystycznymi dla wiedźmy:) Tak więc znajdziecie tu tiarę, magiczny eliksir, zwoje z zaklęciami oraz  czarodziejską miotłę. Wszystko oczywiście na bazie papierów UHK. Tak naprawdę, z pomocą tych świetnych papierów z różnych kolekcji, można wyczarować każdy klimat:) Ja pobawiłam się dziś w wiedźmę, mam nadzieję, że Wam się spodoba i skusicie się, aby wziąć udział w naszym listopadowym czary mary...















Ze sklepu wykorzystałam:)









Zachęcam Was także gorąco do wzięcia udziału w naszym aktualnym wyzwaniu pt:"LISTOPADOWE CZARY MARY" :)

Dziękuję, że mnie dziś odwiedziliście:)
Pozdrawiam ciepło

























4 komentarze: